Over deze organisatie
Out of the Blue group is ontstaan na de samenwerking tussen MailBlue, Blue Agency en Blue Academy. In 2020 zijn deze bedrijven samen gegaan en is Out of the Blue group geboren. Het doel van alle bedrijven is om samen een full-service aanbieder te zijn van e-mail automation, marketing funnels, social advertising en nog veel meer. Samen met een team van 40+ experts staan we dagelijks klaar om andere ondernemers te helpen om hun business naar een hoger niveau te tillen.
Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.
Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Bekijk de video
Werken bij Out of the Blue
Het onboardingsproces nemen wij zeer serieus. Naast voldoende persoonlijke begeleiding, zorgen wij voor een complete inwerkmodule en plannen we regelmatig evaluatiemomenten in om de voortgang samen te bespreken. Voordat je begint, ontvang je een onboardingspakket zodat je je al kunt inlezen en weet wat er van je verwacht wordt. Daarnaast ontvang je ook een smoelenboek met daarin al je nieuwe collega’s zodat je die alvast kunt leren kennen. We horen vaak terug van nieuwe medewerkers dat de onboarding als een warm bad voelde en daar zijn wij heel trots op.
Laat zien dat je een goede werkgever bent
Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.