Over deze organisatie
Hulpmiddelwereld is in 2009 opgericht met als doel het aanbieden van hulpmiddelen die het leven aangenamer maken. Vaak kunnen eenvoudige hulpmiddelen een wereld van verschil betekenen. Onze producten dragen bij aan de zelfredzaamheid en mobiliteit van onze klanten.
Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.
Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Werken bij Hulpmiddelwereld
Alle medewerkers die bij Hulpmiddelwereld in dienst komen, volgen een introductiebijeenkomst van MediReva op de eerste werkdag van de maand. Tijdens deze introductiebijeenkomst wordt er meer verteld over de verschillende bedrijven binnen de MediReva Groep, waar ook Hulpmiddelwereld onder valt. Er wordt eveneens praktische informatie gedeeld. Vervolgens wordt er voor iedere collega een inwerkprogramma op maat gemaakt. Tot slot vindt er na 3 maanden een Happy check-lunch plaats waarbij er wordt teruggeblikt op de voorafgaande maanden. Tijdens deze lunch kunnen onze collega's aangeven wat er goed gaat of beter kan en waar ze eventueel tegenaan lopen.
Laat zien dat je een goede werkgever bent
Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.