Menu

Great Place To Work-Certified™

House of Performance

Great Place To Work™ Certified
Juni 2023 - Juni 2024
Great Place To Work™ Certified
Juni 2022 - Juni 2023
Great Place To Work™ Certified
Augustus 2021 - Augustus 2022
Best Medium Workplaces™ 2021
Positie 3
Best Small Workplaces™ 2018
Positie 1
Best Small Workplaces™ 2017
Positie 4
Best Small Workplaces™ 2016
Positie 8

Over deze organisatie

Wij zijn House of Performance. Impactmakers. En wij creëren de beweging die ertoe doet.​ Met ervaring, kennis en kunde.​​ Gedreven tot de beoogde verbetering er is én standhoudt.​ Door klanten zijn wij benoemd tot nummer 1 organisatieadviesbureau in de MT1000. Met management consultancy en interim management laten wij mensen, teams en organisaties excelleren. Dit doen we al meer dan 25 jaar. Onze klanten zijn top 10 spelers in sectoren als finance, retail, zorg, mobiliteit, energie en overheid. Binnen én buiten Nederland.

Sjoerd Hogenbrik, Partner
“Omdat we continu met elkaar in gesprek blijven over jouw persoonlijke belangen en ontwikkeling, de impact die we willen maken bij de klant en het belang van onze organisatie. En ook over het spanningsveld die deze driehoeksverhouding soms veroorzaakt. Dat is waarom wij een Great Place to Work zijn. We doen het samen. Met open vizier, de juiste intenties en onze kernwaarden centraal.”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Bekijk de video

Werken bij House of Performance

Je eerste dag

Die eerste dag is de eerste indruk. We weten allemaal hoe belangrijk deze is, dus de eerste keer dat je bij ons binnenwandelt als collega nemen we heel serieus. We verwelkomen je persoonlijk, en nemen eerst uitgebreid de tijd voor koffie. Dan bekijken we je nieuwe werkplek, ons kantoor en stel je je voor aan de aanwezige collega’s. Ook krijg je van ons de HofP-essentials. De belangrijkste is misschien wel de voordeursleutel van ons kantoorpand. Ons kantoor in hartje Utrecht is echt ons thuis; onze Almende. Je bent hier altijd welkom en als HoPper heb je altijd toegang. 

Ook krijg je natuurlijk de accountgegevens voor onze systemen en je mobiele telefoon. We voegen je meteen toe aan Microsoft Teams en de HofP News app-groep. Hierin komt alle zin én onzin voorbij die we met elkaar willen delen. Toegegeven: de onzin wint het regelmatig. 

In je eerste week 

In je eerste week krijg je ook een buddy toegewezen die in de eerste periode naast je staat. Zie het als een directe hulplijn voor alles waar je binnen HofP tegenaan loopt. Dat buddysysteem werkt twee kanten op. Onze nieuwe collega’s voelen zich gesteund, en wij als organisatie halen hier vaak waardevolle feedback uit. Gewoontes sluipen er gemakkelijk in en zijn lang niet altijd de beste weg. Die input van nieuwe collega’s brengt ons vaak op de beste ideeën. En als wij ergens blij van worden, is het wel als het beter kan.  

De week sluiten we bij HofP altijd in stijl af met onze vrijdagmiddagborrel en befaamde Borrelpraat. Je zal dan gevraagd worden hoe je je eerste week hebt ervaren; wat was goed en wat kunnen wij volgens jou beter doen? Misschien vraag je je af hoeveel je daar al over kan zeggen na een paar dagen? Behoorlijk wat is onze ervaring; en we zijn altijd blij om te zien dat nieuwe collega’s meteen kritisch durven zijn. Dan weten we zeker dat we weer een geweldige match hebben toegevoegd aan ons team.    

Tijdens je eerste maand 

In het inwerkprogramma dat voor iedere HoPper wordt opgesteld voor de eerste 4 weken laten we bewust ruimte voor veel (online) kopjes koffie. We zien dit als de beste en snelste manier om je collega’s en organisatie snel te leren kennen. Naast de gesprekken in deze meer informele sfeer, zorgen we er ook voor dat je in je eerste maand kennismakingsgesprekken hebt met alle partners van House of Performance. Ook word je uitgenodigd voor een meeting waarin een van de partners de geschiedenis, de strategie en de BHAG van HofP verder toelicht. Om inhoudelijk snel vertrouwd te raken met je werkzaamheden volg je in je eerste weken verschillende workshops, duik je in onze database en werk je met collega’s mee aan klantopdrachten. 

Na 6 maanden 

Na een paar maanden ben je goed op stoom en draai je helemaal mee in de organisatie. We weten al veel van elkaar en we hebben al de nodige ervaringen uitgewisseld. Toch hebben we gemerkt dat het heel waardevol is, om na ongeveer een half jaar bij elkaar te komen om onze onderlinge band verder te verdiepen en nog meer van elkaar te leren. Dat doen we in zogenaamde Boomsessie. Bij zo’n Boomsessie zijn alle nieuwe HoPpers en partners van HofP aanwezig. Op een externe locatie gaan we met elkaar in gesprek aan de hand van mooie vragen zoals: Wat voor kind was jij en in welk gedrag zien wij dat nu nog terug? Wat weet niemand hier nog van jou en wil je nu wel delen?  

Zijn we na 6 maanden uitgepraat? Zeer zeker niet! Maar vanaf dat moment zien we je niet meer als nieuwkomer. Dikke kans dat jij rond die tijd zelf buddy wordt van een nieuwe HoPper, en jij iemand het warme welkom geeft dat jij zelf hebt gekregen. 

Zie jij jezelf al wel bij ons zitten op je eerste dag, een borrel met ons drinken en goede gesprekken voeren tijdens onze vrijdagmiddagborrel? Dan leren we je graag kennen. 

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

Bamboe certificaat Great Place To Work Nederland in raamkozijn