Over deze organisatie
ContactCare helpt organisaties hun klantcontact te verbeteren, deze uit handen te nemen en klanten op een persoonlijke manier verder te helpen. Werkgeluk staat bij ons op nummer 1. We vinden het belangrijk dat iedereen met plezier naar werk gaat en alle ruimte krijgt om te groeien.
Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.
Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Werken bij ContactCare
De eerste dag is een echte trainings- en ontmoetingsdag. Er wordt geleerd over de organisatie, onze kernwaarden, huisregels en procedures. Vervolgens lopen we samen door onze spiksplinternieuwe kantoorruimte, ontmoeten collega’s en lunchen samen in ons gezellige werkcafé. Daarnaast worden de starters voorgesteld aan hun nieuwe collega’s. Het is een echte dag van verbinding.
Het volgende deel van de onboarding richt zich op de skills en kennis die al onze medewerkers leren: gesprekstechnieken, telefoonetiquette, AVG, omgaan met weerstandsgesprekken en de werking van het menselijk brein komen aan bod.
Afhankelijk van de projecten waarop de medewerkers aangenomen zijn wordt hierna projectinhoudelijk lesgegeven. Dit wordt zowel klassikaal als zelfstandig gedaan door te oefenen met e-learnings.
In het laatste deel wordt kennis getoetst en in praktijk gebracht. Hiervoor maken wij gebruik van een digitale leerstraat die door elke starter ook als naslagwerk gebruikt kan worden. De praktijkopdrachten worden samen in groepjes gedaan. Aan de hand van cases wordt geoefend met rollenspellen en wordt opgedane kennis in praktijk gebracht.
Hierna kan het echte werk beginnen. Tijdens de eerste werkperiode binnen ContactCare worden alle medewerkers actief begeleid en waar nodig gekoppeld aan buddies.
De onboarding is het eerste gedeelte van onze leerstraat ‘road to klantexpert’. Hierin ontpoppen onze medewerkers zich tot ware klantexperts en behalen zij meerdere certificaten.
Laat zien dat je een goede werkgever bent
Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.